Welkom op mijn reisblog!

2 oktober 2013

1. Reislogger:
    2 oktober 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Mieke Nagel:
    16 oktober 2013
    Geniet van jullie grote avontuur!
    Ik wens jullie een veilige reis, veel succes en veel plezier in Peru!
    Kijk al uit naar jullie eerste reisverhaal.
  3. Ann Le Clef:
    17 oktober 2013
    Hallo globetrotters, veel succes gewenst met jullie fantastische avontuur. Ik kijk reikhalzend uit naar jullie reisverslagen.
  4. Tasja smolders:
    17 oktober 2013
    veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Peru! doet dat goed allemaal en geniet ervan! hopelijk zijn jullie goed aangekomen en is de vlucht goed meegevallen! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  5. Grootaers Dirk:
    17 oktober 2013
    hou jullie goed, veel plezier, we volgen op de blog
  6. Jolien De Cock:
    18 oktober 2013
    Doe da goed daar meiden ! ;) Veeeeeeeeeeeeeeel plezier!
    Xxx
  7. Mama en papa van Ans:
    18 oktober 2013
    hoi meisjes maak van jullie reis een levenservaring om nooit te vergeten. Wij gaan alles over jullie avontuur zeker volgen op deze blog.
  8. Mieke:
    18 oktober 2013
    Geniet met voll etugen en veilig wezen!!
    gr mieke
  9. Mieke:
    18 oktober 2013
    Kunnen jullie zovlug modelijk voor de krant een foto doorsturen samne met andere mensen van peru..
    gr mieke
  10. Papa van Tessa:
    19 oktober 2013
    Hallo,daar meisjes...we hebben hier met volle teugen genoten van jullie eerste blog,we hebben ook goed moeten lachen met dat brandje op het kerkhof...Ik stel me dan ook de vraag waarom je niet met die kippenblokjes naar dat kerkhof bent gelopen,ze waren toch sneller klaar geweest e.
    Nu vraag ik me dan ook af of je daar brood enz kan kopen,wat de mensen eten en of er nog Europeanen in de buurt zijn.
    Je kan die herkennen omdat ze geen zonnebril in hun haar hebben...men dochter begrijpt dat laatste stukje wel.
    Nu alles bijeen ben ik blij dat jullie goed zijn aan gekomen en buiten het hoogteveschil denk ik dat die kwaaltjes wel zullen verdwijnen.
    Lieve dochter waar je ook bent ter wereld vergeet niet dat we enorm veeeeel van je houden en dat je altijd in men gedachten bent.en de rest van de meisjes ...take care.
    vele dikke kussen en een warme knuffel van ons allen.
    patrick/Ann/Elina/Hanne,en alle huisdiertjes.
  11. Jan:
    Jan:
    20 oktober 2013
    dag tessa en je kamergenoten ik hoop dat jullie een fijne tijd beleven die jullie nooit meer vergeten dikke kussen van je moeke vake en jan groetjes aan iedereen
  12. Mama tessa:
    20 oktober 2013
    hey, hoop dat jullie een fijne dag hadden vandaag. Doet raar dat jullie zo ver weg zijn, tessa had gedroomd dat we samen aan het eten waren we missen u maar weten dat het voor een goed doel is...geniet er van en je zal deze weken veel bij leren. dikke knuffel ;) xxx
    groetjes aan iedereen :)